iloveliam

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Nina Larsson - 16 september 2014 08:19

Liam har sovit gott i natt, vaknat kl 2 och ätit och gjorde morgon kl 6 med ett mega lass av de goda i blöjan .. Som vanligt ! Jätte kul när ögonen står i kors.. :D hörde han gny o gnälla därkring 00 men lät han vara så somnade han om lika fort :)

Själv har ja sovit sådär, som att jag är i en dvala bara.. Sover oroligt :( inte roligt.. Och sen nu när Liam sover sin första tupplur så kan jag inte sova .. Ligger mest o vilar på soffan .. Skulle egentligen behöva ta en dusch o fixa mig lite men känner ingen ork till det..

Sen så har Liam nu igen börjat nysa o rann snor i morse.. Åhhh hoppas han nu inte blir förkyld igen ! Jag orkar inte med denna förkylning alltså.. Tar musten av en ! :( kallt idag oxå.. Så idag har vi invigt hans fleece overall som han fick av mina föräldrar .. Så söt i den :)

Ska nog sen o hälsa på lilla pappa med Liam o Dante .. Sambon sover efter att ha jobbat natt ! Men hann ju umgås ca 30 minuter iaf :)

Slänger upp morgonens bild på gossen .. Han la även upp bilden på instagram .. Hann inte med så var han där med små fingrarna ! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma till Liam
31 mars 2014
25 år
Undersköterska
Förlovad med Jimmy
Hunden Dante
Bor i en by , sangis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards