iloveliam

Direktlänk till inlägg 15 september 2014

Bättre form

Av Nina Larsson - 15 september 2014 21:14

Alltså i förrgår så började jag känna av något i kroppen, var mera trött än vanligt, de snurra i huvudet o hade feber .. Inge mera med det ! O sen igår på förmiddagen då ja var ute med Liam så snurra de på ordentligt o kände mig alldeles knä svag o utmattad o hade ju börjat hosta o snora.. När ja tar tempen så är den på 39,4 .. Konstigt , feberfrossa o trodde jaaa skulle hosta upp lungorna.. Kunde knappt gå på toa o kissa , totalt slutkörd ! Gjorde bara ont o ha kläderna på , ville sova o de brände som elden i ögonen .. Lock för öronen !

Så skulle sambon o jobba natt så svärmor fick ta hand om Liam och pappa om Dante .. Jag sov i princip hela dagen igår tills imorse och bada i svett .. Så har bara haft kring 38 o sen 37,5 som är normalt .. Varit ganska seg idag oxå men inte likadant som igår.. Tur svärmor fanns <3 men usch så man saknat sonen.. De är helt sanslöst ! Men hade aldrig kunnat ta hand om han :/

Hoppas morgon dagen är ännu bättre.. Ska på en stund gå o sova, de bara dunkar på i skallen , som att jag har en bas inbyggt ! :D

Imorgon skulle vi ha farit på en mamma o barn träff men ble inställd pga sjukdom .. Alla är mer el mindre sjuka nu :/ inte roligt .. Så får se hur formen är för mig imorgon om man vågar sig ut o göra något iaf.. Men på onsdag blir de kanske baby sång o så fredag ev fika med anniken eller bad :) men nu tar vi en dag i taget .. Måste oxå in på jobbet o fixa nå papper mm :)

Nå väl .. Bjuder på lite bilder från badhuset, Liam i diskhon, bland lingonen o morgonens frissa från en natt med feber ! :)

God natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 20 augusti 2015 21:21

Hade tydligen kvar bloggen, trodde ja hade raderat den ! Hade en vän igår som fråga om ja skriver i den längre.. Sa nej ! Men känner att jag måste få skriva av mig ikväll.. Något som tynger mig ! Och de kan förekomma särskrivning då jag oftast skrive...

Av Nina Larsson - 5 februari 2015 09:00

Detta dilemma om perfektion ? Så trött på att ständigt alltid gå ett steg mer i min inriktning i livet, den där oändliga jakten på att vara alla till lags, hitta de inre, vara lugn, hitta nya möjligheter att göra något, alltid vara igång .. Men va gö...

Av Nina Larsson - 28 september 2014 20:07


Bilden nere är en kommentar från en tjej som tydligen "följer" bloggen .. Här ska du få ditt svar : Oftast när ja skriver så går de undan o använder mig av min iPad samt så blir vissa ord slarviga då den inte registrerar att de blir fel.. Sen til...

Av Nina Larsson - 17 september 2014 15:00


Nu får denna dumma sjuk stuga lämna oss, antingen så har ja smittat Liam med denna sjuka .. Igen !! Eller så tänderna som spökar, jag hör knappt inget o kör nu med revaxör o få bort locket .. Allt är dovt, ja har svårt med balansen o de dunkar i skal...

Av Nina Larsson - 16 september 2014 08:19


Liam har sovit gott i natt, vaknat kl 2 och ätit och gjorde morgon kl 6 med ett mega lass av de goda i blöjan .. Som vanligt ! Jätte kul när ögonen står i kors.. :D hörde han gny o gnälla därkring 00 men lät han vara så somnade han om lika fort :) ...

Presentation


Mamma till Liam
31 mars 2014
25 år
Undersköterska
Förlovad med Jimmy
Hunden Dante
Bor i en by , sangis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards