iloveliam

Direktlänk till inlägg 17 september 2014

Snälla nån

Av Nina Larsson - 17 september 2014 15:00

Nu får denna dumma sjuk stuga lämna oss, antingen så har ja smittat Liam med denna sjuka .. Igen !! Eller så tänderna som spökar, jag hör knappt inget o kör nu med revaxör o få bort locket .. Allt är dovt, ja har svårt med balansen o de dunkar i skallen o denna envisa hosta.. Ja fy bubblan !

Svärmor har varit en sväng med Liam idag på förmiddagen så ja fick åka o handla på Apoteket åt han, mat hem och mat till Dante, tanka bilen mm ! Helst slut bara av det.. Sambon sover ännu efter natt jobb.. Hoppas han vaknar snart, Liam sover sin eftermiddags tupplur ! Haha o första gången han gör grimaser inför mat, kalops var inte en höjdare :D

Aptiten har han iaf,ganska varm men febern är på 38,3 så har inte gett någon supp då han heller inte verkar brydd av det.. Men får ge till natten om de verkar samma som igår så kanske han får lite lugn o ro på natten .. Stackars liten man känner sig så förbaskat hjälplös o när man själv är dålig.. Är bara så rädd att ja själv ska åka på nå dynga typ lunginflammation då jag oftast har en tendens o bli jätte sjuk när ja väl blir de.. Men ska försöka tänka positivt.. De enda just nu är att ja vill få bort detta lock för örat !! Irriterande ..

Hade planerat en massa roligheter i veckan som idag babysång med han, badhus , hälsa på vänner mm .. Är så less o sitta här i byn.. Men tyvärr blir saker ibland inte vad man tänkt sig ! :/ sen hade ja faktiskt tänkt börja träna här i byn på gymmet som en start.. O att min mamma får va med Liam under sin lunch då hon jobbar i samma byggnad ! O de ställs oxå in .. Försöka iaf träna är så less o se mig själv i spegeln o inget som klär en, känner mig som en sop påse varje dag ! Spelar ingen roll vad jag än gör så känner ja mig så jävla ful .. O spelar ingen roll vad någon Annan säger.. Visst barn har ja fått ..

Sen blir ja så ledsen att ja har noll energi pga något som stör i kroppen o skallen .. Alldeles för låg ! Äsch ska inte bli så djup nu.. Men de inre är ett kaos !

Bjuder en bild på dagens älskling som även börjat pussa en på kinden :D med hela munnen :)

 
 
Ingen bild

Mikaela

22 september 2014 20:25

Hej Nina och Liam! <3 hittade din blogg i kväll. Roligt att få läsa vad ni har för er! :) jävligt att ni är sjuka... vi har också varit o. är sjuka på nytt :/ alla värkar lida av denna jävla förkylning som gör en trött, omotiverad till allt, halsont, feber o. annan skit. Nu är jag ju också gravid igen o. har verkligen INTE mått bra denna gång! är i V. 14 så är ju inte så långt gången, men skulle vara kul om det skulle gå fort som attan tills bebin kommer ut! läste på din gamla blogg att du inte vill ha mera en ett barn. för mig räcker det bra med 2! en åt pappan o. en åt mig ;) jätte roligt o. mysigt med barn men de kräver nog sin del också. Man känner sig , precis som du också skrev, som ett uppsvällt kadaver emellanåt... usch! nå, ville bara skriva några rader här nu när jag hittade er. :) hoppas ni har det bra o. att ni blir friska snart! hälsa korv-Göran o. Anita så mycket! har ju haft i skallen att komma upp o. hälsa o. på nån gång, före påsk när bebin kommer. men det måste ju passa oss alla o. sånt... kram från Vöro!

 
Ingen bild

Hanna

28 september 2014 07:56

Du har en bra blogg som jag följt ett tag, men tyvärr klarar jag inte av den längre. Dina särskrivningar driver mig till vansinne, så det går bara inte!
Du borde verkligen kolla igenom inläggen innan du publicerar dem.
Jag menar "sop påse"? En sop och en påse eller? "Sjuk stuga", är stugan sjuk? Det får en helt annan innebörd
Ett litet tips...

Sen är det som att allting inte stämmer överens, du säger att du gjort en sak, men helt plötsligt har du inte gjort det och tvärtom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Larsson - 20 augusti 2015 21:21

Hade tydligen kvar bloggen, trodde ja hade raderat den ! Hade en vän igår som fråga om ja skriver i den längre.. Sa nej ! Men känner att jag måste få skriva av mig ikväll.. Något som tynger mig ! Och de kan förekomma särskrivning då jag oftast skrive...

Av Nina Larsson - 5 februari 2015 09:00

Detta dilemma om perfektion ? Så trött på att ständigt alltid gå ett steg mer i min inriktning i livet, den där oändliga jakten på att vara alla till lags, hitta de inre, vara lugn, hitta nya möjligheter att göra något, alltid vara igång .. Men va gö...

Av Nina Larsson - 28 september 2014 20:07


Bilden nere är en kommentar från en tjej som tydligen "följer" bloggen .. Här ska du få ditt svar : Oftast när ja skriver så går de undan o använder mig av min iPad samt så blir vissa ord slarviga då den inte registrerar att de blir fel.. Sen til...

Av Nina Larsson - 16 september 2014 08:19


Liam har sovit gott i natt, vaknat kl 2 och ätit och gjorde morgon kl 6 med ett mega lass av de goda i blöjan .. Som vanligt ! Jätte kul när ögonen står i kors.. :D hörde han gny o gnälla därkring 00 men lät han vara så somnade han om lika fort :) ...

Av Nina Larsson - 15 september 2014 21:14

Alltså i förrgår så började jag känna av något i kroppen, var mera trött än vanligt, de snurra i huvudet o hade feber .. Inge mera med det ! O sen igår på förmiddagen då ja var ute med Liam så snurra de på ordentligt o kände mig alldeles knä svag o u...

Presentation


Mamma till Liam
31 mars 2014
25 år
Undersköterska
Förlovad med Jimmy
Hunden Dante
Bor i en by , sangis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards